3 Mar

Românica blues

ILIESCU JUDECAT PENTRU SANGELE VARSAT !

Ion Iliescu ar fi vrut să-și serbeze ziua de naștere pe o insulă pustie,

alături de soții Ceaușescu

Ilieascu pe insula pustie

Deși azi a împlinit 83 de ani, Ion Iliescu era mai degrabă abătut decât fericit. Și nu faptul că nu a fost vizitat de minerii care în 1990 au plantat panseluțe în Piața Universității l-a deranjat cel mai tare. Fostul președinte le-a spus apropiaților că la vârstă lui merită o zi de naștere specială, undeva foarte departe de România. 

”La vârsta mea nu-mi mai arde să sărbătoresc în București. Eu acum ar trebui să fiu pe o insulă pustie, să schimb impresii despre materialismul dialectic cu tovarășul Nicolae Ceaușescu, să-i ascult live pe Elvis și Michael Jackson, iar acolo să-mi fie extrem de cald, nu cum mi-e acum în București. La câte am făcut pentru țara asta, chiar cred că merit să sărbătoresc pe o insulă pustie”, a spus Ion Iliescu.

View original post 54 more words

Leave a Reply

